+ 1
Inlägg: 2986240
Svarskommentarer
Sv: Vinter OS 2026
Söderöver: Tycker det ändå är lite coolt att Clara slutade med en SV% på 0.939 (enligt EP)
+ 2
Sv: Vinter OS 2026
Mycket snack om Forsberg innan matchen igår och han fick ett byte och skickade iväg en riktig indianare sen fick han sitta kvar på bänken!!
Rätt/fel ??
Rätt/fel ??
+ 1
Det är väl ett mirakel i sig att det går att spela os hockey…