Rulltårtan : Rätt tycker han är överskattad. Samma sak med EP40 och Zibanejad
Inlägg: 2986252
Svarskommentarer
Sv: Vinter OS 2026
SPOODI:
Forsberg har dock haft en bra säsong på slutet i Nashville men jag förstår vad du menar, konkurrensen är hård och han går absolut inte först och det säger jag trots att jag är leksing
Forsberg har dock haft en bra säsong på slutet i Nashville men jag förstår vad du menar, konkurrensen är hård och han går absolut inte först och det säger jag trots att jag är leksing