mattias - 74: Helvete.. man bara slickar sig om munnen inför detta ;)
Inlägg: 2986429
Svarskommentarer
Sv: Vinter OS 2026
Rip Kirby:
Första perioden till Kanada på poäng men jag är imponerad över Tjeckernas förvarsspela i första perioden.
Sent mål av underbarnet Celebrini
Första perioden till Kanada på poäng men jag är imponerad över Tjeckernas förvarsspela i första perioden.
Sent mål av underbarnet Celebrini
+ 1