Kanada har ju helt klart fler A-chanser men jag tycker ändå att tjeckerna står upp väl så bra och kan bli farliga längre fram i turneringen! Men visst kunde det stått 3-2 likväl som 5-0!
Inlägg: 2986467
Svarskommentarer
Sv: Vinter OS 2026
Rulltårtan :
Kanadas effektivitet är ju skillnaden, sedan är dom snabbare i transport med puck
Kan bli 6 - 0 detta
Tror Tjeckerna bara vill glömma denna matchen nu trots att de har gjort en bra insats mot världens bästa hockeyspelare
Kanadas effektivitet är ju skillnaden, sedan är dom snabbare i transport med puck
Kan bli 6 - 0 detta
Tror Tjeckerna bara vill glömma denna matchen nu trots att de har gjort en bra insats mot världens bästa hockeyspelare
+ 1