+ 2
Inlägg: 2986512
Svarskommentarer
Sv: Vinter OS 2026
mattias - 74: Jag vill säga att USA inte riktigt har samma skarpa offensiv som Kanada har där vem som helst kan kliva fram och göra skillnad.
När man ser USA:s lag så ser man ju ett minst lika bra lag som Kanadas.
Målvakterna är ju bättre utan tvekan