Inlägg: 2986621
Svarskommentarer
Sv: Vinter OS 2026
-Sputnik-:
Helt bedrövligt, sätter han Filip i mål imorgon igen är han fan du i hela jävla huvudet för att citera Seth Rydell
Helt bedrövligt, sätter han Filip i mål imorgon igen är han fan du i hela jävla huvudet för att citera Seth Rydell
+ 2
Vill han inte vinna?