Sigge: Heja Gustavsson
Inlägg: 2986737
Svarskommentarer
Sv: Vinter OS 2026
Rip Kirby: Oj vad dåliga svenskarna är. Däremot Dahlin, jävlar vad bra han är. Så extremt lugn med pucken hela tiden.
+ 2