Lakesi: Sorteringen i egen zon vid målet är helt bedrövlig. Fyra (4) svenska spelare åker och tittar på när Finland gör mål.
Inlägg: 2986755
Svarskommentarer
Sv: Vinter OS 2026
Rip Kirby: Varför är Mika så egoistisk. Hade han bara försökt ta sig loss hade han fått en utvisning med sig. Håll huvudet kallt för i helvete så hade domarna tvingats ta utvisning.
+ 1