Inlägg: 2986860
Svarskommentarer
Sv: Vinter OS 2026
mattias - 74: håller inte med dig om Pettersson.
Man kan önska mer av alla spelare såklart men Pettersson har skott i ribban mot Finland och gör en bra match mot Italien.
Tycker du är lite hård mot Pettersson.
Man kan önska mer av alla spelare såklart men Pettersson har skott i ribban mot Finland och gör en bra match mot Italien.
Tycker du är lite hård mot Pettersson.
+ 1
Sv: Vinter OS 2026
mattias - 74: Jag har tappat tron där sedan länge, tyvärr. Elias är en skugga av den spelare han var som äldre junior/yngre seniorspelare. Fattar faktiskt inte varför han är uttagen överhuvudtaget. Han har ju problem att sticka ut i ett helt mediokert Vancouver. Men å andra sidan finns det väl gankska många saker man ifrågasätter med Samhalls "ledarskap"?
Sv: Vinter OS 2026
mattias - 74: Du lär bli besviken på målvakts valet. Är väl redan förbestämt att Markström får chansen imorgon.
+ 1
Imorgon vill jag se EP40 som 13 forward och Wallstedt i mål
Elias får inte ut nånting öht