+ 1
Inlägg: 2986869
Svarskommentarer
Sv: Vinter OS 2026
mattias - 74: Wallstedt borde stå resten av turneringen. Det borde vara klart för ledarstaben att Gus ska sitta på läktaren efter två bedrövliga matcher. Men man vet aldrig med Samhall
Ja det är ju bättre än den vi haft
Markan kommer nog ta chansen