+ 2
Inlägg: 2988337
Svarskommentarer
Sv: Vinter OS 2026
mattias - 74: Jaha, då gäller det då. Går vi vidare väntar "omöjliga" USA i kvarten. Alla matcher ska spelas är väl min mening. Vid förlust mot Lettland väntar förstås monumental skämskudde på samtliga Tre Kronorspelare. Kom igen nu, kör bara kör!
+ 1
Snacka om kontraster
I NHL hade Crinon fått respekt och hyllningar om han slängt handskarna mot Wilson