+ 3
Inlägg: 2988360
Svarskommentarer
Sv: Vinter OS 2026
mattias - 74: Perfekt med Åström-Södergren på Eurosport 1. Jag tar sjutusen gånger hellre reklam i sändningen än att tvingas lyssna till Härenstam-Loob på SVT!
Skönt med lite medstuds, det behövs verkligen om vi skall slå USA