mattias - 74: Helvete vad Nylander lurar upp Merzlikins på läktaren ;)
Inlägg: 2988412
Svarskommentarer
Sv: Vinter OS 2026
Rip Kirby:
Viktig seger och lite andrum men kväll blir det åka av
Har svårt att se att Sverige skall kunna rubba jänkarna om inte typ hela laget höjer sig rejält
Känner man Hallam rätt så får Markström stå ikväll med men jag tycker så synd om Wallstedt
Enigt mig och många andra var han uttalad 1a målis, får han inte stå ikväll oavsett hur det går så har nog Sam en till spelare på sin " hatlista "
Viktig seger och lite andrum men kväll blir det åka av
Har svårt att se att Sverige skall kunna rubba jänkarna om inte typ hela laget höjer sig rejält
Känner man Hallam rätt så får Markström stå ikväll med men jag tycker så synd om Wallstedt
Enigt mig och många andra var han uttalad 1a målis, får han inte stå ikväll oavsett hur det går så har nog Sam en till spelare på sin " hatlista "