Gavelo: OS-final? Kom igen, nu har du allt lite bråttom..?
Inlägg: 2988558
Svarskommentarer
Sv: Vinter OS 2026
Rip Kirby: Otur att vi måste möta USA redan i en kvartfinal. Vi åker nog på smörj.