Charliejfz: Vad är det jag inte förstår, vi borde rimligen ha lika långt till er.
Inlägg: 2520292
Svarskommentarer
Sv: Hollywood laget
Iceman99: Tror inte man får fara hur långt som helst när man får permis. Det har nog med det usla bortaföljet det där "laget" har. Likt Växjö finns det väl ingen utanför länsgränsen som håller på laget
+ 1