+ 2
Inlägg: 2399087
Svarskommentarer
Sv: Ojämnt värre
Surjämte: Grattis och starkt att vinna mot Karlins gäng. Men på söndag får ni se er besegrade av oss igen.
+ 1
Sv: Ojämnt värre
Surjämte: Man får säga Stort Grattis ändå, om ni sen tvålar till Löven så tripplar jag mitt Grattis
+ 3
vissa matcher släpper man in 6-8mål sen kan man hålla nollan par matcher eller bara släppa in ett mål..
Sen en sak jag stör mig på cmore sändningar är att dom inte har tagit reda på att man inte säger ÖSTERSUND om ÖIK..... Man säger ÖIK, Ta reda lite mer om lagen innan ni ska kommenterar matcherna
Nästa match mot björklöven borta,, ska man tippa en 8-1 förlust...