Östersunds IK

HockeyAllsvenskan · 590 inlägg · 64 ämnen

Inlägg: 2401153

Sv: Ojämnt värre
Gurkan: Äh, säg sanningen nu.. Ni är väl inte bättre? :)

Svarskommentarer

Sv: Ojämnt värre
Klåparna:

Så är det så klart.. Men än är vi bättre än flesta experter har tipsat. Men än är säsongen ung..Så vi får se vad som händer med formen och spelet.

Sidan sköts av: Forumledarna