+ 2
Inlägg: 2421049
Svarskommentarer
Sv: Kalle Johansson Öik
Surjämte: Det här är f*n inte klokt vad ni gör !!
Dom klubbar som har missat era spelare bör avtackas .
Imponerad igen !!!
Dom klubbar som har missat era spelare bör avtackas .
Imponerad igen !!!
+ 2
Mycket konstig avstängning, Fanns ju ingen ilska alls mot domaren, Var ju en olyckshändelse,