Klåparna: Tyvärr jag är nykterist så där har du ännu ett fel har inte tagit en droppe sen 79!!!!
Inlägg: 2426907
Svarskommentarer
Sv: lite oroande
God Jul till alla från Republiken, eller de som sympatiserar med Den.
Vore ett mirakel innan serien startade, om ni klarade nytt kontrakt .
Men efter en väldigt bra första halvlek av säsongen får man devalvera insatsen till en bragd om ni är topp 12. Kämpa På!!
Vore ett mirakel innan serien startade, om ni klarade nytt kontrakt .
Men efter en väldigt bra första halvlek av säsongen får man devalvera insatsen till en bragd om ni är topp 12. Kämpa På!!
+ 1