Vilken otrolig trevlig vinst mot MoDo ikväll.. ett hungrigt ÖIK.. Hockeyallsvenskan är en underlig serie.. alla vinner över alla.. ÖIk har ju gjort en riktig bra säsong hitills.. ändå är det bara 10p till botten lagen .
+ 5
Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inte