+ 1
Inlägg: 2452258
Svarskommentarer
Sv: Ev förstärkningar?
Surjämte:
Ännu en gång, Republiken levererar, oerhört imponerande att vinna idag, tyvärr gav MoDo bort en poäng, men ni klarar det på egen hand
Ännu en gång, Republiken levererar, oerhört imponerande att vinna idag, tyvärr gav MoDo bort en poäng, men ni klarar det på egen hand
+ 1
Sv: Ev förstärkningar?
Surjämte: 3 importer som dragit, plockat in spelare från ettan på lån. Måste ju finnas pengar kvar, eller la man alla dom på tränaren? Är det knackig ekonomi?
Bott ett gäng år i Östersund och tjejen är därifrån så hejar på er och hoppas ni håller er kvar!
Bott ett gäng år i Östersund och tjejen är därifrån så hejar på er och hoppas ni håller er kvar!
+ 1
Ja det kan man verkligen hoppas på..Dock värkar ÖFK ledingen inte alls vara sugen på att förstärka.. Fast tre importer har förvunnit från truppen.