Östersunds IK

HockeyAllsvenskan · 590 inlägg · 64 ämnen

Inlägg: 2467862

Sv: Inte bra för hälsan detta
JonteD: Javisst gjorde dom en väldigt bra match, fanns lägen att knipe tre poäng i sista. men Ni klarar kontraktet utan kval, hoppa jag

Svarskommentarer

Sv: Inte bra för hälsan detta
puffe: Ja herregud vilken bra match ÖIK gjorde. Var värd 3 poäng, allraminst 2.

Sv: Inte bra för hälsan detta
puffe: De blev ju oavgjort mot surlöven igår oxo bra match!!!🇺🇿🇺🇿🇺🇿

Sidan sköts av: Forumledarna