Inlägg: 2467894
Svarskommentarer
Sv: Inte bra för hälsan detta
Kevin Karlsson DIF påväg bort från laget, hört att ÖIK är sugna på K.K Roger hade honom förra säsongen i Troja och vet vilken spelare det är man får in, blir spännande att se ifall det blir nånting av det innan midnatt.
+ 2
Jag vill se att Östersund blir kvar i ligan så det var bra att ni fick 1 poäng. Nu håller vi tummarna för Löven och ÖIK att det går vägen för båda klubbarna.