Östersund var fruktansvärt dåliga i första matchen. Vad håller de på med egentligen? Ser ut som en kopia på oss när vi hade det som sämst. Skärpning annars åker ni ut utan att passera gå.
Inlägg: 2671299
Svarskommentarer
Sv: Kval Ästersund-Västervik
Klåparna: Håll dig i lövhögen du!!!!! Va inte här o förpesta den här boken o passa dig noga för metkrokar nu när de snart e påsk 🤬🤬🤬💣🪓 försvinn!!!!!
+ 1