BIG RED MACHINE
162070 · Nästa » Till forumet
Sv: BIG RED MACHINE
zzz: jag kan inte undanhålla TIK-fansen en sång som måste höras och även ses: gå in på länken som följer och klicka på mularna: svt.se/hogafflahage/hogafflaHage_site/Kor/hestekor.swf
BIG RED MACHINE
Det är underbart att i Aftonbladet se mitt kära Timrå IK jämföras med Detroit. Det var något jag inte trodde på i februari men nu spelar TIK så smart att jag måste 1:Gnugga mig i ögonen 2:Nypa mig i armen 3: Jubla för Timrå gör ju mål hela tiden 4; Förbli ödmjuk, för jag håller trots allt på Timrå IK och har så gjort i trettio år...och vet hur det kan gå...Men jag njuter just nu och det är underbart!!!!
Hej ZZZ !!!
Big Red Machine, var inte Detroit, utan det forna Sovjetiska landslaget.
Men det är lika kanonskönt ändå !!
Detta är det BÄSTA TIK-laget, sedan början av 70-talet !!
Det känns underbart !
TIMRÅ IK 4 Ever !!!