Inlägg: 1319143
Svarskommentarer
Sv: Vita hästen
mattias - 74: Läckert men det borde väl dömas bort för hög klubba?
Klubban berör ju bevisligen puck ovanför ribban...
Det är ju snudd på ovanför spelarens axel dessutom.
Klubban berör ju bevisligen puck ovanför ribban...
d) Inget mål kan göras när en anfallande spelare träffar pucken med sin klubba över målribbans höjd.
Det är ju snudd på ovanför spelarens axel dessutom.
www.youtube.com/watch?v=H3vG3ZTxQ68