Är det någon som råkar ha den härliga klassikern "Hästen, de e laget..." så vore det härligt om du hörde av dig. Letat som en bäng.
Vita hästen
« Föregående · 239716 Till forumet
Sv: Vita hästen
Berka: hehe ja kan man väl säga..haha va ju ett tag sen det lades in.. haha eftertracktat ämne.. =)
Sv: Vita hästen
mattias - 74: Läckert men det borde väl dömas bort för hög klubba?
Klubban berör ju bevisligen puck ovanför ribban...
Det är ju snudd på ovanför spelarens axel dessutom.
Klubban berör ju bevisligen puck ovanför ribban...
d) Inget mål kan göras när en anfallande spelare träffar pucken med sin klubba över målribbans höjd.
Det är ju snudd på ovanför spelarens axel dessutom.
Sv: Vita hästen
Salle:Klubban är inte ens i närheten av ribban , han lobbar ju pucken i målvaktens rygg från cirka halva målburen .
« Föregående · 239716