Stigsson: Spenderat gårdagen och dagen hemma hos min syster och EuroSport. Rätt nöjd med matcherna hittils, och nu får Robertson stryk av Maguire också.
T T: Jävla spännande match igår kväll när Joe Swail hämtade upp ett "omöjligt" läge mot Liang Wenbo. Stor TV underhållning. Nu vann kinesen ändå till slut med 13-12 men det var nära att irländaren klarade av det.
Stigsson: Det var nästan plågsamt att se hur nervösa båda spelarna var i sista. Swail siktade knappt på brun, han bara blundade och skickade i väg bollen så snabbt han kunde. Det måste vara hemskt att veta att kameran avslöjar varje skakning och svettdroppe.
Frisco: Det var väl inte bästa "lika som bär"-bilderna jag la upp men det är mer än bara tunnheten. Dom har samma avsmalnande ansikte, rätt tätt mellan ögonen bla.
Och på de bilderna under matchen igår så var dom väldigt lika i sin fokusering, med ögon och uttryck.
mattias - 74: Har varit riktigt underhållande turnering i överlag! Andra set trodde jag Nadal skulle vinna men Medvedev gjorde en grym upphämtning där också. Riktigt spännande sista.