Inlägg: 1225486
Svarskommentarer
Sv: Are you ready for some football!!!
Poffa: Ja med deras offensiv i år så förväntar man sig mer, mycket mer.
Dom flesta sitter nog (om nu GB förlorar) med ett rätt av fyra. Och dom sitter där med Dallas.
Dom flesta sitter nog (om nu GB förlorar) med ett rätt av fyra. Och dom sitter där med Dallas.
Salle: Packers blir överkörda. Big Time. Det är nästan pinsamt att se.
Med andra ord hade jag ett rätt av fyra, gällande vilka som skulle gå vidare. Endast Jets satt som en fläskläpp.