Björn W: Nä det är så j-a uselt D# att det inte är kul att kika på.
Inlägg: 1225503
Svarskommentarer
Sv: Are you ready for some football!!!
Salle: Jag säger som Lars Byström - jag vinner hellre med 7-6 än 1-0.
Givet att jag inte kan vinna med 7-0, alltså.
Givet att jag inte kan vinna med 7-0, alltså.