Inlägg: 1334935
Svarskommentarer
Sv: Are you ready for some football!!!
Björn W: Jag är putt på min kabelleverantör, trots påtryckningar mm, över att dom INTE kan visa kanal10 som ju sänder en hel del fotboll. Dom tog bort Viasat Sport och ersatte den med INGET...
Får väl kika lite via nätet om man bara hade tid.
Får väl kika lite via nätet om man bara hade tid.
Sicken slakt. Repris klockan 16:00 på Viasat Sport HD och senare ikväll utses motståndarna till Conference-finalen i form av antingen ärkerivalerna Chicago Bears eller så Seattle Seahawks. Bortaplan för Packers blir det hur som helst igen, då man är rankade sexa i NFC.
I övrigt så slog Pittsburgh Baltimore och så är det visst den där Patriots-Jets-matchen ikväll också, men jag tror jag nöjer mig med NFC-matchen, jag.
Aaron mot Arlington och Superbowl XLV?