-Domare i dagens match-
« Föregående · 201017 Till forumet
Sv: -Domare i dagens match-
Fan va gott bara 12 timmar kvar nu!! Det kommer bli ett enormt tryck idag känner jag på mig!
Kom nu i tid så vi kan hylla hjältarna på uppvärmningen!!!
Vi ska vinna, vinna denna matchen, vinna här på läktarn........
Kom nu i tid så vi kan hylla hjältarna på uppvärmningen!!!
Vi ska vinna, vinna denna matchen, vinna här på läktarn........
« Föregående · 201017
Jag tycker inte riktigt att Ljungby tillverkar bra domare.
Men det är ju jag.
mvh Hasse [Hans Thörncrantz]