Finns det något intresse av att ses på någon krog i Sthlm innan matchen på söndag och värma lite? Vore kul att träffa lite ängelholmare!
AIK-Rögle BK 12/1
« Föregående · 186428 Till forumet
Sv: AIK-Rögle BK 12/1
Hawk: Det går inte bra med oss skåningar i förskingringen ?? :-)
Lämpligast vore ju en Söderpub då det är nära till Hovet sen...
Lämpligast vore ju en Söderpub då det är nära till Hovet sen...
Sv: AIK-Rögle BK 12/1
Svenne: ledsamt att folk ska behöva lämna gamla goa Skåne.
Trist att förlora på straffar, men, bara att ta nya tag, RBK!
Trist att förlora på straffar, men, bara att ta nya tag, RBK!
« Föregående · 186428