Finns det något intresse av att ses på någon krog i Sthlm innan matchen på söndag och värma lite? Vore kul att träffa lite ängelholmare!
AIK-Rögle BK 12/1
« Föregående · 186428 Till forumet
Sv: AIK-Rögle BK 12/1
Hawk: Det går inte bra med oss skåningar i förskingringen ?? :-)
Lämpligast vore ju en Söderpub då det är nära till Hovet sen...
Lämpligast vore ju en Söderpub då det är nära till Hovet sen...
« Föregående · 186428