Såg i HD att 3:e femman består av Herman-Hansson-Skugge. Var är Kung Pelle?? Har han åkt på sol semester eller? Han är inte med alls idag. Hoppas han inte är skadad.
Dagens match
« Föregående · 184102 Till forumet
Sv: Dagens match
Jag undrar också var Pelle är. För han var inte med på den "öppna" träningen i torsdags
« Föregående · 184102