Känns konstigt att va såhär hatisk men : VA FAN GÖR DU KARMA?? 13 sketna skott på en hel match.... Jävligt offensivt!!!!!! Fan Nyströmklass på det...... Spela framåt för helvete
Tydligen var det så Jesse, att Rögle VANN tekningen i anfallzon. Fast Karma blev väl så jäkla överrumplad av just det faktum att han tappade pucken på blå.
F*n vad märkligt att det inte blev ett endå PP. Så fort en av deras åkte så var det såklart en dubbelutvisning. Hmm känns knepigt att klaga på domaren när man inte sett matchen men det låter totalt otroligt.
Hoppas Emil fick jävligt ont. Han ska fan skadas..........!!!
Det verkar ju vara en gedigen domarinsats idag om man kollar utvisningarna.....inte ett enda pp idag....skitkul juhhhhhhhh...fy fan vad jag blir trött på Bofors...har fan allt grattis i sin pisshall....grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
"Rögle förlorade tekningen i anfallszon, Karmhag missade vid egen blå, och nr 19 Björn eriksson fick fri gata upp mot Iwarsson - 2-1 och GODNATT RÖGLE!"
Vad OVANLIGT att Rögle förlorar tekningar.....när FAN skall Votruba eller vem fan som helst ta tag i detta gissel???
Bland det sjukaste jag gjort, att följa en hockeymatch framför skärmen. Vad f-n håller Sjöberg-skrället på med? Eller jag ska kanske fråga vad Rögle håller på med? Kämpa nu för s-tan!!
Bry er inte om NiC.Han är bara en liten hjälplös MalömSupporter som försöker lura i oss alla att han är Rögle-Supporter.Ser att Rögle leder listan med flest inlägg den här veckan nu,Har det hänt nån annan gång?
Vi får väl hoppas Jesse fortsätter att vara 96,6%-ig i denna match. Hultgren i syndabåset nu.... Ska hela Rögle få ta en vända på botbänken innan en Boforsare hamnar där?
Alltså för helvete domaren....Bofors har inte fått EN enda utvisning medan RBK:arna åker ut i parti & minut...Så jävla mkt fulare kan faktiskt inte röglespelarna vara..
Och det verkar gå hett till uppe i norr. Leksand har skrapat ihop 37 utvisningsminuter på 24 spelminuter. Dom tror månne att vägen till elitserien går via utvisningsbåset ;-)
Då kan du ju alltid ta och kontakta ordföranden via telefon, mail, hembesök eller annan typ av kommunikation. Det är så kontakt skapas ;-) "Paje" Svensson 0431-19204.
13 sketna skott på en hel match.... Jävligt offensivt!!!!!!
Fan Nyströmklass på det...... Spela framåt för helvete