Jag hatar att låta som en jävla gnällkärring men det är faktiskt inte acceptabelt att ligga under med 2-0 efter 4 min i en match av den här karaktären/digniteten....Det är direkt uselt.
Fy fan vad nervös jag är nu....mår nästan dåligt...så jävla viktig matcj ikväll....tyvärr är jag nästan säker på en vinst för löven så snälla, raka rbk:are...ÖVERRASKA mig.!!
På lördag 9/3, spelas Brännborns U10Cup i ishallen och bl.a så kommer det att auktioneras ut en Modotröja med autografer av bla Foppa, Sundinarna samt övriga hemmavarande NHL proffs från i somras. Även två signerade klubbor, en av Kenny Jönsson samt en av Leksands A-lag kommer att auktioneras ut. Budgivning kommer lördagen att tas i mot i hallen fram 13.30.
Startpriser: Modotröjan 1500:-, Kenny J Klubba 800:- och Leksandsklubba 500:-.
När auktionen slutar 13.30 tar högsta bud fram till dess hem "torféerna", så kom i god tid om Du är intresserad.
Välkomna ! och vi önskar A-laget lycka till i kvällens match mot Björklöven.
är det bara för att få in merr pengar för att undvika konkurs eller??..
ja ja men swehockeys online rapportering är änndå snabbare..=) det tar bara 15 sekunder fårn att snubben i båset tryckt på knappen tills det når oss som följer det..=)
Ja du Svenne det hade varit nåt de. Jag lovar att min kyckling tröja från den säsongen åker på ikväll när jag tränar. Nummer #20 är det på den. ps. Pelle gör första ikväll.......
Gasolin: Jag minns den matchen som igår! Det måste ha varit säsongen 88-89 och RBK ledde med 0-1 innan jag hunnit fram till Ume ishall. Gubben jag satt bredvid sa mot slutet - De e int klokt, de kör ju ifrån våra grabbar... (Löven hade ju haft ett topplag i elitserien SM-guld 87, och sen att torska mot Rögle, det sved i den norrländska själen) Visserligen var jag tvungen att sen övernatta i Umeå eftersom det var århundradets blixthalka - men det var det värt!) Repris på resultatet i morgon, tack!
Ööh? Är folk så stirriga att man börjar hacka på varandra för stavning och sådant? Känns lite trist, men hoppas att nivån höjs efter morgondagens klara vinst uppe i Umeå!
Löök: "Ta bladet från munnen" brukar man väl säga? Jag rekommenderar också att använda prepositionen "med" i stället för "av" där du skriver "En mening inleds alltid av stor bokstav". Ordet skall används fortfarande ofta i skriftspråk och är mer eller mindre likvärdigt med ska. För övrigt hänvisar jag till Fredrik Lindströms bok "Världens dåligaste språk".