Grattis till Jens Karlsson, läste att han lämnar Frölunda för Rögle. Bara att hoppas att han gör sig rättvisa..
grattis...
« Föregående · 452601 Till forumet
Sv: grattis...
persson: Han är jättebra, kommer förmodligen att dominera i allsvenskan, förtroende skapar självförtroende, var länge sen Frölunda gav Jens det. En hockeyspelare blir inte sämre av att få spela....
Sv: grattis...
Linnea: Han kommer säkert att trivas, för spela kommer han att få.
Stämningen är på topp i laget, han kommer säkert att växa ett par cm till. Sen är det bättre att spela i ett topplag i A.S än ett bottenlag i E.S, om det var nån som undrade.
Stämningen är på topp i laget, han kommer säkert att växa ett par cm till. Sen är det bättre att spela i ett topplag i A.S än ett bottenlag i E.S, om det var nån som undrade.
« Föregående · 452601