« Föregående · 376525 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Jag grattar er alla till segern idag !!!
aiastellan: Grattis Rögle till segern och framförallt så tycker jag att Rögle gjorde en mycket bra tredjeperiod . Försök nu att ta med er denna perioden till matchen på onsdag så slår vi Nybro enkelt .
Sv: Varning för vulkanens utbrott!
Gunilla: att vulkanen skulle dra med 150 pers är ju väntat, den är ju så stark........sen att den kommer dra med säkert 250 är en annan sak......
Varning för vulkanens utbrott!
Måste utförda varning för vulkanen har visat sig vara mycket aktivare än vi först trott! Lavan har börjat sin vandring längs bergsryggen och det finns en viss risk att den kommer att ta med sig 150 personer i sin väg framåt... Kanske en viss försiktighet bör tas så att inte fler råkar hamna i dess väg eller att ännu fler dras med i farten...
Sv: Landskrona
För er som missade det så var där i alla fall 2 killar från Landskrona idag:) Sen att Fransson inte får åka så långt en södsagskväll är ju en annan sak.......
Sv: Jag grattar er alla till segern idag !!!
Gunilla: ja håller med dig va e gb utan en viss stellan o hans inlägg
Sv: Jag grattar er alla till segern idag !!!
aiastellan:
Ja, du kan verkligen förgylla tillvaron i denna gästbok med dina inlägg och dikter!
Ja, du kan verkligen förgylla tillvaron i denna gästbok med dina inlägg och dikter!
Sv: Jag grattar er alla till segern idag !!!
aiastellan: Grattis till dig med Stellan som alltid tänker på oss alla i denna GB!! Tack!!
Sv: Jag grattar er alla till segern idag !!!
aiastellan: det blev bra till slut varför kan inte du ta tag i klacken
o hålla i gång den du kan
o hålla i gång den du kan
Jag grattar er alla till segern idag !!!
svenke Patrik stålle Fransson sillen nollan Yngligen FrasseLakej Pommer Rögle_fanset znuttis rogle_fans Gigel P gasolin Ebbe Belix
KILLKENNY Mindread Sumo Junior Fredrik Hachborn Broder Daniel Love_Hif_Rögle Putte-LL The Punisher Nils Söndriga Nävar Ekberg
OE Mygel Igår Ljunggren on tour Svensson Josef havsmussla 8_Maskota Jacob Dängroth
Och ALLA ni andra som skriver i denna bok !!!
KILLKENNY Mindread Sumo Junior Fredrik Hachborn Broder Daniel Love_Hif_Rögle Putte-LL The Punisher Nils Söndriga Nävar Ekberg
OE Mygel Igår Ljunggren on tour Svensson Josef havsmussla 8_Maskota Jacob Dängroth
Och ALLA ni andra som skriver i denna bok !!!
Sv: HALMSTAD
Pommer: Det känns så bra på ngt sätt ändå. Tänker man på sista perioden så verkligen ser man vilken potential många spelare har. Rätt så skön sits vårat RBK är i trots allt. Spelat bort alla förväntningar och kan i lugn och ro skapa vinnarskalle på sig själva. Man ser även vilka förväntningar de har på sig själva och vilken glädje de känner när de lyckas. GRATTIS MITT RBK !!!
Sv: HALMSTAD
Hofnar: Det stämmer inte alls. Det var Halmstad spelarna som hakade och slogs. Halmstad kunde säkert haft en 5 utvinsningar till minst om man hade gått efter regelboken.
Vissa Halmstad spelare har nog missförståt att man ska ha klubban i isen, inte i luften och att man har händerna till att skjuta med i första taget, inte att åka med runt motståndarens hals.
Vissa Halmstad spelare har nog missförståt att man ska ha klubban i isen, inte i luften och att man har händerna till att skjuta med i första taget, inte att åka med runt motståndarens hals.
Sv: HALMSTAD
En sammanfattning av referatet på Halmstads hemsida säger:
Röglespelarna hakade, slog och högg hela matchen utan åtgärd från domaren.
Så fort en Halmstadspelare nuddade vid en Rögledito, blev han utvisad.
Rögle gjorde turmål.
Halmstad gjorde snygga mål.
Uttalanden från spelare och ledare i Rögle ger Halmstad tändvätska (Tisell).
Var det så?
Röglespelarna hakade, slog och högg hela matchen utan åtgärd från domaren.
Så fort en Halmstadspelare nuddade vid en Rögledito, blev han utvisad.
Rögle gjorde turmål.
Halmstad gjorde snygga mål.
Uttalanden från spelare och ledare i Rögle ger Halmstad tändvätska (Tisell).
Var det så?
Sv: Landskrona
Belix: Det är nog dags att vi börjar säga ifrån, det börjar bli lite mycket medgångsfjanteri över Landskronapågarna.
Sv: Landskrona
Fransson: Man börjar bli orolig, ska lanskronaavdelningen försvinna från supporterkartan? Något vi får ta tag i det måste ju finnas något som "lockar" er till matcherna vi får ta upp detta med Otto han är vår expert när det gäller att "locka" folk *s*
Sv: HALMSTAD
MNivert: Hej på dig. Jag måste säga att jag tycker synd om er som verkligen har ett Hammers-hjärta. Ni försöker få igång eran hemmapublik när ni leder med 2-0 och spelar ut RBK och chanser på mer. Vad får ni tillbaka ? NADA !
Musiken dunkar i högtalarna och detoniserar allt vad jubel där är...
Det skulle finnas fler med ett riktigt Hammer-hjärta då hade det varit 100% roligare för era spelare.Rögle BK är på besök och det är en måste match för Halmstad, jag beklagar för er skull.
Musiken dunkar i högtalarna och detoniserar allt vad jubel där är...
Det skulle finnas fler med ett riktigt Hammer-hjärta då hade det varit 100% roligare för era spelare.Rögle BK är på besök och det är en måste match för Halmstad, jag beklagar för er skull.
Sv: Landskrona
gasolin: Ja jag förstår att ni saknade oss. Men tyvärr fick vi inte för våra föräldrar. Båda har utegångsförbud. Vi drack några 2,8:or igår. FAN!
Sv: Landskrona
gasolin: Vilka ? ALLA TILL VÄXJÖ. Vilken höjdare det blir 350 man !!!
Ni missade Mats W mopeder idag killar...
Ni missade Mats W mopeder idag killar...
Landskrona
Var var våra vänner Fransson o Junior idag???? dom är ju alltid med....
jävla medgångsf----r...Alla till Växjö..
jävla medgångsf----r...Alla till Växjö..
Sv: HALMSTAD
Då har man kommit hem och det man kan säga är att Rögle ska vara riktigt nöjda med 2 poäng! För efter första perioden sgå det dystert ut.
Inte mycket som gick rätt, särskilt i försvarszon. Spelarna är som statister i försvarszonen.
Sen lite andra synpunkter.
Waltin: Varför spelar du Forsberg och Martin Ericsson i PP??
Varför spelade inte Peter Hall när det är en typsik "hall" match?
Varför satsar du inte på en målvakt? Varken laget, Fransson eller Wolle mår bra av allt skiftandet.
Halmstad: Det är meningen att matchen ska börja 16:00 inte att introt ska dra i gång då!
Inte mycket som gick rätt, särskilt i försvarszon. Spelarna är som statister i försvarszonen.
Sen lite andra synpunkter.
Waltin: Varför spelar du Forsberg och Martin Ericsson i PP??
Varför spelade inte Peter Hall när det är en typsik "hall" match?
Varför satsar du inte på en målvakt? Varken laget, Fransson eller Wolle mår bra av allt skiftandet.
Halmstad: Det är meningen att matchen ska börja 16:00 inte att introt ska dra i gång då!
Sv: Ängående växjö resan!!
Glendert: All betalning sker vid påstigning på bussen då betalar du buss plus din entré
Ängående växjö resan!!
när man har anmält sig till växjö resan via det här man skriver i!
när ska man betala pengarna, gör man de på bussen eller man ska skicka in pengar till banken som vanliga resor????
hade gött.. åå grattis fresten till segern!
när ska man betala pengarna, gör man de på bussen eller man ska skicka in pengar till banken som vanliga resor????
hade gött.. åå grattis fresten till segern!
« Föregående · 376525 · Nästa »
Hoppas det!