« Föregående · 3027777 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
Charliejfz: sett över 60 min rättvis seger, men 3e och 4e perioden var Skellefteås fram till de drällde på anfallsblå. Det är ju få som trodde att nått av lagen som skulle svepa det andra laget, så gissningsvis så blir det 7 matcher till slut.Hoppas kunna köpa biljetter till lördagsmatchen
+ 1
Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
Tredje finalen och troligen tredje silvret. Men ändå bra med tanke på kvartsfinalen då FBK borde vunnit
Summering av truppens insatser under året så blir det 5:a till Nilsson och Olofsson, starka 4:or till Everberg, Zaar,, Bristedt, 4:or till Horky, Kuhlman samt backarna De Haan, Själlin och Friedman. Övriga truppen gör en bra säsong . En spelare som borde få förlängt är LaDue som varit bra under slutspelet.
Summering av truppens insatser under året så blir det 5:a till Nilsson och Olofsson, starka 4:or till Everberg, Zaar,, Bristedt, 4:or till Horky, Kuhlman samt backarna De Haan, Själlin och Friedman. Övriga truppen gör en bra säsong . En spelare som borde få förlängt är LaDue som varit bra under slutspelet.
Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
Oscar Jellvik till RBK. Tydligen college spelare som varit bra i Djurgården
Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
janersa: Har ingen aning ... Everberg är viktig men att spela med skada är inte bra särskilt när det är så täta matcher. Hoppas på en bättre match i Catena.
Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
Charliejfz: Varför spelar Tangnes Everberg? Han är ju uppenbart skadad och har ordentligt ont vilket syns när han ska över sargen vid avbytarbåset. Bidrar inte heller mycket på planen. Om han är viktig för laget så är det inget att skämmas för att sitta ombytt på bänken utan att spela. Händer rätt ofta i NHL.
+ 1
Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
Charliejfz: laget som vände 0-3 i matcher till seger ska man inte räkna ut, så inget är klart
+ 1
Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
Charliejfz: 4-1, man ska aldrig slappna av, så det är inte klart….
+ 1
Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
Charliejfz: får hoppas att ni kan steppa upp lite idag så det blir lite spännande!
Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
Charliejfz: Ska vi låta O Lindberg åka runt och skriva autografer utan att någon rör han kan vi tacka för den här matchserien pinsamt dåligt agerande
+ 1
Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
Zaar och de Haan vill gärna vinna guld enligt Dagbladet. Likaså samtliga som spelat finaler 2024 och 2021
De äldre som varit med under dessa år och spelat finaler är Bengtsson, Zaar, Everberg Rifalk och Bristedt
Angående Bengtsson så var han flera år i HV71 och kom till RBK med ett två års kontrakt. Han har sedan varit i RBK i många säsonger och de senaste som kapten
En spelare som gjort betydligt större avtryck i Skåne än i Småland.
Veteranerna Everberg, Bristedt och Zaar har under slutspelet växt och visat vad de kan. Zaar har öst in poäng.
De har massor av erfarenhet. Och erfarenhet är viktig.
De äldre som varit med under dessa år och spelat finaler är Bengtsson, Zaar, Everberg Rifalk och Bristedt
Angående Bengtsson så var han flera år i HV71 och kom till RBK med ett två års kontrakt. Han har sedan varit i RBK i många säsonger och de senaste som kapten
En spelare som gjort betydligt större avtryck i Skåne än i Småland.
Veteranerna Everberg, Bristedt och Zaar har under slutspelet växt och visat vad de kan. Zaar har öst in poäng.
De har massor av erfarenhet. Och erfarenhet är viktig.
Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
Charliejfz: Vi får räkna med fart och fläkt i finalen från båda håll.
+ 1
Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
CHL nästa säsong... inte optimalt. Nåväl, hoppas på en bra final mot Saik.
Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
Kåge: Ja, det blir fart i finalen. Det är kul med mycket publik och familj på plats.
Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
Charliejfz: grattis till finalen, skönt att se tråkhockeyn åka ut. Jag är på plats på torsdag med barn och barnbarn. Det kommer bli en jämn serie gissar jag.
+ 1
Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
Charliejfz: Grattis till finalplatsen och tack från oss övriga som ser fram emot drömfinalen.
+ 1
Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
Ja det var ju synnerligen rättvist till slut och hoppas ni får ta guldet nu och det kan ni nog förhoppningsvis göra!
Lycka till från er före detta största rival!
Lycka till från er före detta största rival!
+ 1
Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
Charliejfz: Grattis till finalen , och även efter semin ser det ut som vi var det som orkade stå emot er bäst. Tre segrar tror jag inte ens Saik mäktar med att knipa mot er
+ 1
Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
Saik-Småland: Grattis till er också. Trodde det skulle ta slut i kvarten men kul med final.
+ 1
Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
Charliejfz: Kommer du ihåg vad jag skrev till dej för ett par veckor sedan nu är vi där Grattis till finalplatsen 👍
+ 1
Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
Charliejfz: Grattis till final och hoppas vi vinner - ni har varit uppe i toppen i flera år nu och det är dags att ni får ta Le Mat!
+ 1
Sv: Nästa säsong 2025 och 2026
Charliejfz: Grattis till segern
Än så länge känns det som vi stått emot er bäst i slutspelet
Än så länge känns det som vi stått emot er bäst i slutspelet
+ 1
« Föregående · 3027777 · Nästa »