Jacob...?
« Föregående · 231586 Till forumet
Sv: Jacob...?
Ebbe: Jacke har 1 år kvar på kontraktet, men som många andra har han antagligen en klausul som ger honom rätt att häva kontraktet om någon elitserieklubb är intresserad.
Då försökte jag vara lustig gnm att säga att han inte fick gå till konkurerande lag i ALLSVENSKAN(=LHC 03-04) vilket få tycks ha uppfattat. Det skulle va det som var poängen. Då kan Jacke inte gå dit iallafall, så ryktet kommer bara att vara ett rykte.;0)
Då försökte jag vara lustig gnm att säga att han inte fick gå till konkurerande lag i ALLSVENSKAN(=LHC 03-04) vilket få tycks ha uppfattat. Det skulle va det som var poängen. Då kan Jacke inte gå dit iallafall, så ryktet kommer bara att vara ett rykte.;0)
Sv: Jacob...?
Ebbe:
Precis! För att platsa i LHC bör man ha gjort en eller flera NHL-säsonger, på 70-talet.
När man gjort ett par, tre säsonger i LHC och ligger på gränsen till att kvalificera sig till att få pensionärsrabatt på SJ, står Percy och viftar med ett treårskontrakt ;-) Sen är det bara ålderdomshemmet kvar...
Precis! För att platsa i LHC bör man ha gjort en eller flera NHL-säsonger, på 70-talet.
När man gjort ett par, tre säsonger i LHC och ligger på gränsen till att kvalificera sig till att få pensionärsrabatt på SJ, står Percy och viftar med ett treårskontrakt ;-) Sen är det bara ålderdomshemmet kvar...
« Föregående · 231586
Säg att det bara e ett rykte... snälla!!! : /