Kom igen pågar
« Föregående · 197992 Till forumet
Sv: Kom igen pågar
Rilleperstorp: Tack för de orden...hoppas att Ahlbrandt kan tillföra RBK lite nytt..
Lycka till i slutspelet
Lycka till i slutspelet
Sv: Kom igen pågar
Efter intervjun fortsätter AIA välkomnandet av vår nye spelare, genom att Stellan och Håkan J har skrivit en hyllningssång, som vi drar på söndag i klacken.
Kolla under "Sånger" på AIA-sidan...
Kolla under "Sånger" på AIA-sidan...
Länkar:
http://aia.just.nu
http://aia.just.nu
« Föregående · 197992
Som jag brukar säga, det ska finnas ETT skånskt lag i Elitserien och nordskåning som jag är så är valet självklart vilket lag det ska vara. Ner med MIF i skiten och upp med Rögle.