Läget i bussen
« Föregående · 188638 Till forumet
Sv: Läget i bussen
Svenne: Ja, snackade precis med Junior och Fransson..... God stämning, folk drack, Ungefär 12 mil kvar!! Måtte dem vinna...... tummarna släpps inte förrän kl 18.30 ikväll!!!
Sv: Läget i bussen
Marrtin: Jäklar vad jag längtar. Om två timmar beger jag mig hemifrån och går bort till matchen.
Det ska bli så kul att vara mer än en handfull på bortaläktaren och jag har även premiär för min nyinköpta matchtröja...
Nu ska vi "bara" vinna också...
Det ska bli så kul att vara mer än en handfull på bortaläktaren och jag har även premiär för min nyinköpta matchtröja...
Nu ska vi "bara" vinna också...
« Föregående · 188638
Det bådar gott inför matchen..