Läget i bussen
« Föregående · 188638 Till forumet
Sv: Läget i bussen
Svenne: Ja, snackade precis med Junior och Fransson..... God stämning, folk drack, Ungefär 12 mil kvar!! Måtte dem vinna...... tummarna släpps inte förrän kl 18.30 ikväll!!!
« Föregående · 188638
Det bådar gott inför matchen..