Nya spelare
« Föregående · 181669 Till forumet
Sv: Nya spelare
bon scott: Från Mörrum? Där finns väll endå inget att hämta? Och vad ska vi med en JVM spelare mitt under säsongen?
Vi behöver en matchvinnare.
Vi behöver en matchvinnare.
Sv: Nya spelare
S.Skoog är klar för Hv71 nästa säsong så det är nog inte sant.
Om nu Palm var Nr8 & inte Hall så gjorde han väl inte så mycket väsen av sig. Han orsakade en straff i första bytet :o)
Herman,Josef och Skugge såg starka ut. Iwarsson också.
Hej hej
Om nu Palm var Nr8 & inte Hall så gjorde han väl inte så mycket väsen av sig. Han orsakade en straff i första bytet :o)
Herman,Josef och Skugge såg starka ut. Iwarsson också.
Hej hej
« Föregående · 181669
Simon Skoog från Mörrum och en JVM spelare.
Vi får se om det stämmer