Onsdag
« Föregående · 183450 Till forumet
Sv: Onsdag
Onsdagens match ska bli det roligaste på hur länge som helst.
Över 4000 vore en liten dröm. Men runt 3300 är jag jävligt nöjd
Vore kanon med en bra start.
Sen tycker jag folk ska börja anmäla sig till stockholm
Efter allt gnäll om att det inte går några bussresor osv.
Nu är det hur seriöst som helst.
Se till att anmäl er så vi kan fylla minst en buss. Annars tröttnar nog researangörerna om bussarna inte fylls
Över 4000 vore en liten dröm. Men runt 3300 är jag jävligt nöjd
Vore kanon med en bra start.
Sen tycker jag folk ska börja anmäla sig till stockholm
Efter allt gnäll om att det inte går några bussresor osv.
Nu är det hur seriöst som helst.
Se till att anmäl er så vi kan fylla minst en buss. Annars tröttnar nog researangörerna om bussarna inte fylls
« Föregående · 183450
Biljettförsäljningen går som tåget och kanske uppåt 4000 kan vi hoppas på det?
lej