Sv: Bofors IK - Rögle BK
Weezer: Krävs iallafall ett extra årsmöte om en styrelse ska avsättas eller om den avgår en ny måste ju väljas. Men saknar styrelsen förtroende bland medlemmarna? Tror knappast det.