Sv: Bofors IK - Rögle BK
Jobo: Tja, den kan ha blivit styrd av någon med telekenetiska färdighetern på läktarn, ellers så var det kanske så illa att den slogs med berått mod över handleden i slutsekunderna, helt i onödan. Vad tror du själv?