Revansch
« Föregående · 197494 Till forumet
Sv: Revansch
OE: Jag räknade faktiskt bortamatchen mot O.hamn som den lättaste. Så den skulle vi bara vinna enligt min mening. Tycker att vi har haft en hyfsat lätt inledning o endast Bajen o Löven har varit de riktiga värdemätarna. Löven skulle vi ha vunnit över om man ser till sista perioden o Bajen, ja vad säger man? Tyngsta förlusten o snöpligaste sen vi förlorade mot SAIK i playoff ett antal år sedan. Även om det är skönt med serieledning fortfarande så känns det tungt just nu. 2 sekunder!!!!!!!!!!!!!!
« Föregående · 197494
Ingen ska ha någon röst kvar på måndag. Fult ös på läktarna så att spelarna känner att de har alla med sig. SAIK ska verkligen få känna på att de är på bortaplan.