Som gammal Rögle favorit undrar jag om Roger Hansson är lika het som förr i tiden? Har inte följt Rögle stenhårt de senaste åren...
Roger Hansson?
« Föregående · 199389 Till forumet
Sv: Roger Hansson?
Skidrow: Inte riktigt lika het som i slutet på 80-talet kanske. Men väldigt rutinerad räv nu för tiden.
Sv: Roger Hansson?
Mygel: ok...rutinerad räv säger du? är han som alla andra gamla lirare som blir gammal: kung i powerplay och duktig passningspelare?
Sv: Roger Hansson?
Skidrow: precis....man ser att denne gamle hjälte har ngt mer än alla andra..... tanken i spelet.. positionen på isen....hitta den passningen som ingen annan gör...men framför allt...NÄR RH slår en passning...sitter den på bladet.....
Sv: Roger Hansson?
Persson Rena: ah ok! såna spelare är underbara att se! finns ju en del sådana: Skuggan i Luleå, och i Nhl: Lemieux,Oates,Yzerman. Vill dom lägga ner sig så gör dom nåra poäng per match!
« Föregående · 199389